default_mobilelogo

I understand

Enfin, si vous ne souhaitez pas recevoir d'annonces en fonction de votre comportement de navigation, vous pouvez modifier les paramètres de Google Ads Preference Manager. Google vous recommande également d'installer le module complémentaire de navigateur Google Analytics Opt-out Browser Add-on.

Plus d’info

•  Internet Explorer
  •  Google Chrome
  •  Mozilla Firefox
  •  Safari
  •  Adobe Flash Player

Lid

Lid worden van de Club

Geschiedenis

Van 1906 tot heden

Clubhouse

Trefpunt voor zeilers

Kalender

Kalender van de Club

Bar-Restaurant open voor het publiek 10:30-22:30, behalve op zondag, dan sluit de 18u en maandag wanneer het opent alleen van 12u tot 15u (of later volgende verzoeken lid)

BRYC OUDEJAARSAVOND
Vanaf 19h30
Muzikale animatie
Dranken niet inbegrepen
65,00 €/persoon

BUFFET

VOORGERECHTEN
Carpaccio van getruffeerde sint-jakobsvruchten
Kreeftenbisque
Oesters op ijs
Terrine foie gras van het huis

HOOFDGERECHTEN
Parelhoen gevuld met kastanjes en veenbessen
Ravioli van kreeft en langoustines met limoen en sesam
Kalfsblanquette met rijst en bospaddestoelen

DESSERT
Oudejaarsavond dessert met Nieuwjaarsdrink

Verplichte reservatie ten laatste op 23/12/2018.
 Enkel geldig na ontvangst van het bedrag per overschrijving op
rekeningnummer-: BE58 3635 7644 5879 of na betaling in het
Restaurant van de Yacht Club.
Geen terugbetaling in geval van annulering.
Gratis Parking.

BRYC-NEW-YEAR-2019 Brussel Royal Yacht Club - Club House

Alle informatie van de bar-restaurant is direct toegankelijk op de

WIFI & Gratis parkeergelegenheid, creditcards worden geaccepteerd: VISA, EUROCARD, AMERICAN EXPRESS.

facebook Brussel Royal Yacht Club - Club Housegoogle Brussel Royal Yacht Club - Club Housetwitter Brussel Royal Yacht Club - Club Houselinkedin Brussel Royal Yacht Club - Club House

BRUXELLES ROYAL YACHT CLUB

Chaussée de Vilvorde, 1 1020 Bruxelles - Belgique - Email: info@bruxelles-royal-yacht-club.be Secrétariat: +32(0)2 2164828 - GSM: +32 (0)475 58 57 07

Banque: BE49 210-0173261-71 – BIC: GEBABEBB  - TVA BE 0409.279.523 RPM Bruxelles